قیمت طلای 18 عیار در هرگرم

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلای 18 عیار در هرگرم

قیمت دقیق طلا اعلام نرخ طلا

قیمت طلای 18 عیار در هرگرم قیمت مثقال طلا اعلام انس طلای جهانی

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش می‌تواند به شکل‌دهی و بهبود ظاهر پوست کمک کند.

ما در کلینیک پوست و مو شیوا برای ارائه خدمات نوین حوزه میکرونیدلینگ از جدید ترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنبا بهره می گیریم 

برخی از کاربردهای میکرونیدلینگ در زمینه زیبایی عبارتند از:

 

1. کاهش چین و چروک: میکروسکوپی‌های ایجاد شده در پوست باعث تحریک فرآیند تولید کلاژن و الاستین می‌شوند که منجر به کاهش چین و چروک‌های پوست می‌شود.

 

2. درمان جوش و آکنه: میکرونیدلینگ می‌تواند در بهبود و کاهش آکنه و جوش‌های پوست کمک کند. با ایجاد میکروسکوپی‌ها، ترشحات چربی پوست کاهش می‌یابد و بازسازی سلولی پوست انجام می‌شود.

 

3. جوانسازی پوست: میکرونیدلینگ می‌تواند بهبود تون پوست و جوانسازی ظاهری پوست را تسهیل کند. این فرآیند باعث افزایش سطح کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و بازسازی سلولی را تحریک می‌کند.

 

4. کاهش اثرات جانبی لکه‌های پوستی: میکرونیدلینگ می‌تواند در کاهش اثرات جانبی لکه‌های پوستی مانند لکه‌های خورشیدی، لکه‌های قرمز یا تیرگی‌های پوستی کمک کند.

 

  • سلمان شیخ
  • ۰
  • ۰

نقش شیمی در صنعت

 شیمی نقش مهمی در توسعه مواد جدید، بهبود فرآیندهای تولید و افزایش عملکرد محصول در صنایع مختلف دارد
.رعایت پروتکل های ایمنی، پوشیدن تجهیزات حفاظتی و اطمینان از تهویه مناسب هنگام کار با مواد شیمیایی در صنعت بسیار مهم است.  آموزش در مورد ایمنی شیمیایی نیز ضروری است
کمک صنایع شیمی به پایداری:
 صنایع شیمیایی فعالانه روی توسعه شیوه های پایدار کار می کند، مانند به حداقل رساندن ضایعات، کاهش مصرف انرژی، و توسعه جایگزین های سازگار با محیط زیست برای مواد شیمیایی مضر
 که شرکت سپاهان شیمی هم  از این موارد پیروی میکند و به حفظ محیط زیست کمک میکند..

  • سلمان شیخ